جعبه عطر و ادکلن

اگر شما در زمینه عطر و ادکلن فعالیت دارید و برای کالای خود به دنبال جعبه عطر و ادکلن خوب هستید، تی سبز می تواند انتخاب های بیشماری را به شما بدهد. با توجه به ماهیت کالایی مانند عطر و نیاز این کالا به کادو شدن و قرار گرفتن در جعبه، ساخت جعبه عطر و ادکلن مد نظر خود را می توانید به تی سبز بسپارید. با توجه به این که تمامی جعبه ها در تی سبز با در نظر گرفتن انداره های داده شده توسط مشتری تولید می شوند، شما هیچ محدودیتی در ابعاد جعبه عطر مورد نظر خود ندارید. از نظر انتخاب رنگ و روکش مورد استفاده برای جعبه خود نیز می توانید به بی نهایت طرح و رنگ دسترسی داشته باشید. البته ما همیشه تعدادی از پر فروش ترین و معمول ترین روکش های خود را به مشتریان ارائه می دهیم اما در صورتی که رنگ یا طرح خاصی را در نظر داشته باشید، با یک نگاه به آلبوم های گالینگور تی سبز می توانید روکش خاص خود را پیدا کنید.

 

=== با کلیک روی تصویر زیر، می توانید به جعبه های مناسب به عنوان جعبه عطر و ادکلن دسترسی داشته باشید ===

جعبه های مناسب به عنوان جعبه عطر و ادکلن

 

تولید جعبه عطر و ادکلن در تی سبز تابع استانداردهای کیفیتی تمامی جعبه های تولید شده در تی سبز است. جعبه ای زیبا، محکم و دقیق که می تواند ضمن حفاظت از کالای داخل خود، زیبایی خاصی هم به محصول ارائه شده توسط شما بدهد. با طلاکوب برند مورد نظر خود روی جعبه عطر، می توانید جعبه ای متناسب با خواص برند و کسب و کار خود داشته باشید. با ترکیب رنگ ها و همچنین استفاده از رنگ متناسب با لوگو یا کسب و کار خود، می توانید جعبه مورد نظر خود را با معیارهای رنگ بندی برند خود هماهنگ کنید. ابعاد جعبه ادکلن شما هر چه که باشد مشکلی نیست. امکان تولید هر نوع جعبه با هر نوع ابعادی در تی سبز وجود دارد. لازم به ذکر است که جعبه های تولید شده در تی سبز همگی از نوع هارد باکس یا جعبه سخت هستند و برای جعبه های مقوایی با امکان چاپ روی آن ها باید به مراکز چاپ و بسته بندی مراجعه نمایید. مزیت قرار دادن عطر در یک جعبه محکم و با دوام همراه با لوگوی کسب و کارتان این است که پس از خرید، مشتری همواره این جعبه را نگه خواهد داشت و با دیدن برند شما روی آن، انگیزه خرید بعدی از شما را نیز پیدا خواهد کرد.

در تی سبز جعبه های مختلفی تولید می کنیم که بنا به ابعاد بسته بندی و نوع عطری که مد نظر دارید، می توانیم مدل درب هر جعبه را متناسب با سلیقه شما یا مشتری تان تولید کنیم. با مراجعه به فروشگاه محصولات تی سبز که در منوی اصلی وب سایت قابل مشاهده است، می توانید به مدل های مختلف جعبه دسترسی داشته باشید. امکان تولید جعبه کشویی، جعبه درب دار معمولی، جعبه درب دار لولایی و هر مدل جعبه ای که فکرش را بکنید توسط تی سبز وجود دارد. این بستگی به شما دارید که تمایل داشته باشید جعبه عطر خود را در چه مدل جعبه ای قرار دهید. البته با توجه به ماهیت کادویی بودن این مدل جعبه ها و همچنین امکان تزیین آن ها با روبان، ما جعبه های درب دار معمولی را پیشنهاد می کنیم که امکان باز کردن درب از بالا وجود داشته باشد و فرد بتواند به راحتی محصول را از داخل جعبه خارج کند. همچنین امکان قرار دادن ابر با نوع برش مورد نظر شما در جعبه عطر دلخواه تان وجود دارد تا از عطری که در آن قرار می دهید بتواند به خوبی مواظبت کند و جلوه خاصی نیز به داخل جعبه ببخشد. ساخت جعبه عطر و ادکلن مد نظر شما در تی سبز در مدت کمتر از 10 روز امکان پذیر است. از مرحله سفارش گزاری اولیه تا مرحله تحویل در کنارتان هستیم و پس از تحویل هم هر مشکلی بود تنها کافیست با ما در میان بگذارید. خوشبختانه تا بحال توانسته ایم رضایت تمامی مشتریان مان را به دست آوریم و امیدواریم که افتخار همکاری با شما را نیز داشته باشیم.

جعبه عطر - جعبه ادکلن - جعبه عطر و ادکلن - Perfume Box - Fragrance Box

تولید جعبه عطر و ادکلن

...

جعبه عطر - تولید جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

...

تولید جعبه ادکلن - ساخت جعبه ادکلن - جعبه ادکلن

...

ساخت جعبه ادکلن - تولید جعبه ادکلن - جعبه ادکلن

...

جعبه عطر - ساخت جعبه عطر - تولید جعبه عطر

...

جعبه ادکلن - تولید جعبه ادکلن - جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

...

جعبه عطر و ادکلن - تولید جعبه عطر و ادکلن - ساخت جعبه عطر و ادکلن

سایر اخبار:

جعبه ست چرمی

جعبه کیف پول

جعبه گل

جعبه کراوات جدید

ترکیب رنگی برگزیده توسط شما

ورود شش جعبه جدید به خط تولید

تولید هارد باکس

تولید جعبه

جعبه چای و دمنوش

جعبه شال و روسری

جعبه کشویی جدید

جعبه دستبند

جعبه آهنربایی

تولید جعبه طلا و جواهر با مدل جدید