چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟

جعبه کرافت به صورت جعبه سخت یکی از بهترین و خاص ترین انواع بسته بندی در جهان محسوب می شود. با توجه به نیاز روز افزون بازارهای بین المللی به ارائه جعبه هایی با جذابیت بالاتر، جعبه کرافت توانسته جای خود را به خوبی به عنوان یک جعبه خاص، لوکس و شیک در بین انواع روش های بسته بندی باز کند. بسیاری از برند های بین المللی هم با دانستن این موضوع روی به استفاده از جعبه کرافت آورده اند. البته منظور ما از جعبه کرافت، جعبه سخت با روکش کرافت است که اتفاقا به تازگی توسط گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – به بازار ایران عرضه شده است و تا قبل از این، جعبه سخت با روکش کرافت از کشور چین وارد ایران می شد. با به وجود آمدن امکان تولید جعبه کرافت در ایران، صنعت بسته بندی یک قدم بزرگ به جلو برداشته است. جعبه کرافت را برای انواع محصولات و خدمات می توان استفاده کرد و به واسطه رنگ خنثی و خاصی که دارد، قابل توجه هر نوع سن و سلیقه ای قرار می گیرد.

برند های بزرگ بین المللی نیز برای ارائه بسیاری از خدمات و محصولات خود روی به هارد باکس با روکش کرافت – جعبه کرافت – آورده اند. بسیاری از تولید کنندگان مطرح لباس، مد و فشن هم با علم به زیبایی و جذابیت بالای جعبه کرافت، از این جعبه برای ارائه انواع لباس استفاده می کنند. جعبه کرافت به راحتی خود را با هر محیطی سازگار می کند و به خاطر رنگ و جنس خاص خود، نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. از آنجایی که جعبه کرافت، حالت کاغذ کاهی را القا می کند، هر شخصی با این جعبه ارتباط برقرار می کند. همچنین به خاطر داشتن خاصیت ضد لک، جعبه کرافت به راحتی کثیف نمی شود و همین مساله این جعبه را برای انبار کردن و نگهداری در انبارها به یک جعبه ایده آل تبدیل کرده است. هر جعبه ای به نوعی آثار ماندن در یک مکان را به صورت کهنگی، بی رنگی یا خاک گرفتگی و چرک شدن نشان می دهد اما این مسئله برای جعبه کرافت مطرح نیست چرا که بافت و همچنین رنگ خاص روکش کرافت، باعث می شود که جعبه همواره ظاهری جذاب و نو داشته باشد.

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است

عموما برای تولید بسته بندی برای محصولات مختلف نیاز به چاپ یا نوعی روکش رنگی است. اما جعبه کرافت نیاز به هیچ رنگ یا چاپی ندارد و صاحب یک کسب و کار می تواند کالای خود را بدون نیاز به روکش های پرهزینه رنگی، در جعبه های کرافت به بازار ارائه دهد. ممکن است با وجود این تعداد مزایای قابل توجه برای جعبه کرافت به این فکر بیفتید که احتمالا چنین جعبه ای قیمت بالایی نیز خواهد داشت؛ در حالی که اینطور نیست و جعبه کرافت هم با تفاوت قیمت بسیار اندگی نسبت به سایر جعبه های سخت، به راحتی قابل سفارش و قابل تهیه است.

جعبه کرافت را برای هر نوع خدمات یا محصولی می توان استفاده کرد و کارکرد خاصی برای این نوع جعبه در نظر گرفته نشده است. البته باید در نظر داشت که به خاطر روند خاص تولید این نوع جعبه ها، ابعاد یک جعبه کرافت از 150 میلی متر بزرگ تر نمی تواند باشد و ارتفاع این نوع جعبه ها از 50 میلی متر نمی تواند بیشتر باشد، چرا که پس از قرارگیری چسب روی روکش کرافت، زمان بسیار کمی برای دستگاه ها برای قرار دادن روکش روی جعبه وجود دارد.

استفاده از جعبه کرافت به عنوان جعبه انواع لوازم الکترونیکی نیز یکی از آخرین و به روزترین کاربردهای جعبه کرافت برای صنایع فناور محور است. استفاده از جعبه کرافت به عنوان جعبه لوازم الکترونیکی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین استفاده های این نوع بسته بندی است که توسط کارخانجات مختلفی در سراسر جهان مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. با توجه به استحکام بالا و همچنین ظاهر ساده جعبه کرافت، محصولات الکترونیکی و فرآورده های فناوری به خوبی در این مدل جعبه حفاظت می شوند و از نظر بصری نیز می تواند هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کند. جذابیت بصر یک بسته بندی از نکات خیلی حیاتی در فروش یک محصول است چرا که مخاطبین یک محصول فناوری را از همه سنین و جنیست ها تشکیل می دهد و اینکه یک جعبه مورد پسند تمامی جامعه مشتریان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است

 

در ادامه به مواردی که جعبه کرافت را به یک بسته بندی ایده آل تبدیل کرده است می پردازیم.

دوام و استحکام

از آنجایی که جعبه کرافت تی سبز به صورت هارد باکس با روکش کرافت تولید می شود، تمامی خواص یک جعبه هارد باکس با کیفیت را دارست. جعبه سخت یا هارد باکس با استحکام و دوام بالایی که دارد، علاوه بر حفاظت مناسب از محتویات داخل جعبه، تا مدت زیادی نزد مشتریان می ماند و خدمات خوب شما را به آن ها یادآوری می کند. جعبه سخت با روکش کرافت تی سبز یک جعبه ایده آل برای هر نوع محصول و خدماتیست.

قیمت

قیمت یک روش بسته بندی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت نهایی محصول است. با توجه به اینکه جعبه و بسته بندی جز بخش پرهزینه تولید هر محصولیست، مناسب بودن قیمت جعبه کرافت از عوامل بسیار تعیین کننده در انتخاب این روش بسته بندیست. جعبه کرافت تی سبز با کیفیت بالا و قیمت مناسب خود، یک انتخاب عالی برای هر نوع محصولیست. ارائه قیمت های سیستمی و رسمی توسط بخش فروش مجموعه تولیدی تی سبز و همچنین با استفاده  از سیستم قیمت گذاری رسمی تی سبز، این اطمینان را به شما می دهد که شما بهترین و عادلانه ترین قیمت را برای جعبه کرافت خود دریافت کرده اید.

سادگی و زیبایی ظاهری

زیبایی بصری در سادگی خلاصه می شود. با توجه به تغییر ذائقه بازار نسبت به دهه های اخیر، امروزه شاهد بسته بندی های هرچه ساده تر هستیم و جامعه مشتریان به زیبایی در سادگی پی برده است. جعبه کرافت که در واقع همان جعبه سخت با روکش کرافت است، این زیبایی و سادگی را در بالاترین حد خود ارائه می دهد و باعث ایجاد حس اطمینان و کیفیت در بیننده می شود.

محافظت از محصول

جعبه زیبا بدون داشتن خواص اصلی یک جعبه جعبه کارآمدی نیست. یک جعبه کرافت با کیفیت، با داشتن دوام و استحکام کافی، از محصول درون خود به خوبی محافظت می کند و محصول یا محتویات جعبه را در هر شرایطی ایمن نگه می دارد. جعبه کرافت با استحکام بالای خود و همچنین خاصیت جذب رطوبت بالا، می تواند از هر محصولی به خوبی محافظت کند و این مسئله جعبه کرافت های تی سبز را به یک بسته بندی ایده آل به عنوان جعبه لوازم الکترونیکی یا حتی جعبه مواد دارویی تبدیل کرده است.

توان تولیدی بالا

بهینگی تولید یک فاکتور مهم در تولید انبوه هر محصولیست و جعبه سخت با روکش کرافت تی سبز از این نظر یک محصول کاملا بهینه محسوب می شود. جعبه کرافت را می توان در تیراژ انبوه و با سرعت بالا تولید کرد و این مسئله یکی دیگر از دلایلی است که جعبه کرافت تی سبز را به یک بسته بندی ایده آل تبدیل کرده است. سفارش شما هر مقدار که باشد، خط تولید تی سبز می تواند جعبه کرافت مد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین استانداردهای کیفیتی به شما ارسال کند.

 

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است

 

گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – با داشتن سال ها تجربه از زمینه تولید انواع جعبه سخت و هارد باکس، مفتخر است که خط تولید جدید خود در زمینه تولید هارد باکس با روکش کرافت یا همان جعبه کرافت با کیفیت را معرفی کند. جعبه کرافت های با کیفیت تی سبز با رعایت بالاترین اصول مدیریت کیفیت تولید می شوند و با داشتن انواع ضمانت ها و گارانتی های تولیدی، می توانید با خیال راحت اقدام به سفارش جعبه کرافت مد نظر خود در تی سبز کنید. جعبه کرافت های با کیفیت تی سبز با استفاده از بهترین مواد اولیه ایرانی و خارجی تولید می شوند و در تولید این محصول، ما بالاترین استانداردهای کیفیتی را رعایت می کنیم. شما می توانید از طریق تماس با بخش فروش تی سبز، اطلاعات لازم در مورد این روش بسته بندی بین المللی و محبوب را به دست  آورید.

 

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است

 

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

تولید جعبه کرافت

هزینه های جانبی ساخت جعبه شما در تی سبز

بسته بندی زعفران

ساخت جعبه کرافت در تی سبز

تحویل 1000 عدد جعبه کرافت به یک کارخانه تولید لوازم الکترونیک

انواع روش های تولید جعبه برای محصول شما

تحویل 1000 عدد جعبه طلا به یک گروه تولیدی جوان و خلاق

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه در سایت قرار گرفت

تولید جعبه ست تبلیغاتی

ساخت جعبه تبلیغاتی در تی سبز

جعبه تبلیغاتی

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی